Ugglaaaaaa!

0kommentarer

Sista jobbdagen var inte så farligt jobbig som jag skulle tro. Allt var som vanligt (alltså hände inte mycket på kontoret) men jag fick mockarutor till fikat - mums! Sååå goda och alldeles för stora så gick därifrån med fullproppad mage. Det enda som blev lite jobbigt var när jag fick presenter av mina kollegor och den som satt närmast knuffade lite på mig och sa "kom igen nu Ellen, gråt lite". Även om det var menat på ett skämtsamt sätt så kunde jag såklart inte hålla tårarna borta utan några letade sig fram mellan ögonlocken.
De hade tänkt på att jag skulle börja plugga så min present bestod av kollegieblock, matlåda, post-it-lappar och liknande saker. Tack så mycket!!!
 
 
 
Sen efter jobbet mötte jag upp Mia, Sara, Sophie och Linn för att äta middag och sedan bege oss till Gröna Lund och spana in Magnus Uggla. Tanken var egentligen från början att vi bara skulle ta en liten AW och snacka skit men ändrades snabbt till en bit mat och Grönan. Inte mig emot, men vi måste ta den där AW:n snart ändå!
Kan för övrigt tipsa om att INTE gå till stället vi var på! Balthazar hette det, ligger i Götgatsbacken på en liten väg in till vänster (om man kommer från Slussen). Är ju bara ett hak egentligen så man kanske inte ska förvänta sig så mycket men hamburgaren jag åt smakade långt ifrån bra och det fick jag svar på när jag kom hem på kvällen och insåg att jag nog hade ätit något dåligt. Men men, Uggla var i alla fall bra!
 

Kommentera

Publiceras ej