Första skoldagen + Spakväll

0kommentarer

Första skoldagen är avklarad! Känns riktigt bra, kommer bli fin-fint det här. Var mest introduktioner och lära-känna-lekar idag (samt en hel del raster) men känns helt rätt. Superkul att ha kommit igång äntligen! Imorgon blev vi lediga hux flux då det hade blivit lite strul med schemat så kör igång igen på fredag. Klassen verkar bra också, 36 stycken varav tre killar, så har en känsla av att det kommer bli mycket tjejsnack. Bara att vänta och se :)
 
 
Kom hem vid 23-tiden igårkväll så hade inte riktigt orken att uppdatera bloggen då så kände att det var dags nu!
 
Igår var jag hemma hos Sara tillsammans med Mia, Carro, Linn och Sophie. Temat för kvällen var "spa" med betoning på S-P-A. Helt fucking underbart! Började kvällen med lite middag och vin för att sedan fortsätta med godis, chips och andra onyttigheter. För er som vet vad jag har sagt angående onyttigheter i veckorna så höll jag mig faktiskt borta från allt. Grymt svårt var det, framför allt när Sara ställer fram en godisskål fylld med gottis som jag älskar! Men jag klarade det, klapp på axeln till mig :)
 
Resten av kvällen var vi riktigt, riktigt tjejiga, men det behövs ibland. Massagetåg, fotbad, nagelfilande, ansiktsmask etc etc. Så otroligt mysigt att hitta på sånt på en tisdag med de bästa vännerna i världen. Me love!
 
Carro och Mia
 

Sara och jag
 

Sophie och Linn
 

Svårt att mostå!!!
 

Massagetåg.
För att citera Linn; "Yes boys, we do exactly what you think we're doing on our girls nights.."
 

Mia fick inte lika "vacker" mask som oss utan en genomskinlig
 

Carro, Linn, Sophie, jag och Sara
(jag tog kaaaanske lite för mycket plus att blixten fastnade på mig!)
 

Mysigt med fotbad
 

 

Fanns en del nagellack att välja mellan
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej