Sista veckan...

0kommentarer

Då är vi i mitten av sista veckan. Sista jobbveckan, på ett helt år. Kan inte låta bli att känna att det ska bli skönt att sluta jobba för att övergå till fattig pluggis - igen. Förhoppningsvis för sista gången. Tror verkligen att jag har hittat rätt nu. Det känns ända ut in fingerspetsarna att det är rätt! Det är inom administration jag hör hemma, det är där jag presterar som bäst. Att samtidigt vara intresserad av ekonomi och då kunna mixa det med administration är helt enkelt perfekt för mig. Ja just det, för er som inte vet; jag ska plugga till löneadministratör ;)
På fredag är alltså sista dagen på Sandart&Partners Advokatbyrå. Jag har blivit lovad att bli avtackad med mockarutor till fikat så slutet blir nog bra.
 
Det är trots all en bitter-sweet känsla som sprider sig i kroppen när jag tänker på det men allt slut kommer till en bättre början, så tänker jag!
 

Kommentera

Publiceras ej