Redo för skolan

0kommentarer

Imorse kom jag på att jag ännu inte hade provat min smarta idé om att använda en gammal sidoväska som datorväska. Jag provade och insåg till min stora fasa att datorn inte fick plats i väskan! Då jag ska ha med mig datorn redan imorgon (första skoldagen, tjohooo!) var jag helt enkelt tvungen att gå ut på stan och leta efter någon som passade. Visste inte riktigt vad jag var ute efter mer än att jag ville att den inte skulle se ut som en "vanlig" datorväska, vill gärna att man inte helt ska förstå att det döljer sig en dator i väskan. Hittade denna goding på MediaMarkt och blev kär! Var såklart tvungen att se utbudet på Elgiganten men de hade mycket, mycket dyrare väskor och egentligen bara en enda som jag kunde tänka mig men tyckte faktiskt att 1100 kr var lite väl saftigt för en datorväska.
 
Så denna blev det!
 

Kommentera

Publiceras ej