Min nya morgonrunda

0kommentarer

Hej hopp och godmorgon! Själv är man uppe med tuppen på en ledig fredag, hur knäpp får man bli? Jo, jag har kommit på att morgonträning gör mig gott så därför försöker jag komma in i att gå upp tidigt på morgnarna och träna lite.
 
Var precis ute och sprang med snygg-Fanny (ja, har man matchande tröja och skor får man heta så) runt Stadshagen så känner mig rätt duktig. Kan inte påstå att mitt flås är vad det en gång har varit men med Fanny som hela tiden försöker få upp mitt tempo lyckades jag riktigt bra under förutsättningarna :) Jag är klart nöjd med min insats. Hade tänkt att bli bättre förstås men den första löprundan för höstsäsongen är klart godkänd. Tilläggas ska att jag egentligen HATAR att löpträna, därför får jag en extra klapp på axeln att jag gjorde det!
 

Kommentera

Publiceras ej