Lördag!

0kommentarer

Igårkväll var jag hemma hos familjen på middag, alltid lika mysigt! Blev dock inte så långvarig där utan åkte hem och somnade i soffan. Så otroligt skönt!
 
 
 
Idag har jag varit duktig och var uppe relativt tidigt för att köra skivstångspass med Fanny kl 11.30. Gick bra, mitt första "riktiga" skivstångspass, för förra gången var dels väldigt länge sedan så kommer knappt ihåg hur det var men jag var själv och gjorde förmodligen inte rätt och hade säkert fel vikter. Plus att sällskap gör att det alltid är mycket roligare! Passet var alldeles lagom för min kropp idag, var helt slut och skakade i lår och armar en bra bit efteråt. Var till och med jobbigt att tvätta håret, haha! Vilket skämt :)
 
Nu är det alldeles strax dags att åkte till Fia som ska ha kafferep (ja, hon är 26 och börjar alltså bli gammal enligt henne själv), och sedan vidare in till stan för att titta på en kompis kompis som ska spela. Blir nog kul! Härliga lördag!
 

Kommentera

Publiceras ej