Freeeeedaaaaaaag!!!

0kommentarer

Äntligen fredag! Jag ska kanske inte klaga förstås, har ändå varit ledig måndag, tisdag och torsdag den här veckan. Lite av en lyx om jag får säga det själv. Spenderade gårdagen med Carro och hennes lilla godbit, alltid lika mysigt!
 
 
Idag har det varit full fart i skolan, har äntligen kommit igång lite på allvar. Känns skönt med en lugn start, hade bara presentation av skolan och av varandra i onsdags och idag hade vi en grundläggande genomgång om vad det egentligen innebär att arbeta som löneadministratör. Tro mig när jag säger att det inte kommer bli en lung stund - det är sååå mycket man ska kunna! Alla dessa lagar, avtal, system och allt annat man ska kunna, kommer inte få mycket sömn känns det som i detta nu. Men "efter regn kommer solsken" så får tänka på lite längre sikt att det bara är ett års plugg och sedan dags för att börja jobba igen. Kändes ändå idag som att det är helt rätt val för mig! Trots att det var mycket lyssnande och antecknande så trivdes jag hela tiden och lyssnade intresserat på allting. Vet inte hur mycket som fastnade men hoppas på mycket ;)
 
Man måste hjälpa läraren med namnen ;)
 
Kommer bli en del häng på detta ställe
(jag dricker som ni vet inte kaffe - ännu - men varm choklad går ju bra!)
 
Nu är det snart dags att bege sig mot Söder för att äta middag och gå på bio med mina sköna bönor Fanny och Hanna. Känns som att det är en perfekt film för oss - Magic Mike! Den ska man kanske inte gå på med pojkvänner, se nedan varför... ;)
 

Kommentera

Publiceras ej