En vanlig onsdag

0kommentarer

Igår fick jag äntligen träffa min lilla Bella igen! Var alldeles för länge sedan, vi är på tok för dåliga att ses. Måste bli skärpning med det! Det som ändå är underbart när man är med Bella är att det är som om ingen tid har förflutit utan det känns som om vi sågs bara förra veckan. Love it!
 
 
 
På kvällen åkte jag till Grimsta IP för att kolla på Ted & Co (fråga mig inte varför jag är så knäpp i huvudet!) men jag tror att det uppskattades, även om alla killarna garvade åt mig när jag kom dit. Är man fotbollsfru så är man - då ska man väl följa laget i både med- och motgångar? Am I right or am I right? ;)
Tyvärr blev det ingen vinst denna gång. Trots slutresultatet 1-1 kändes det ändå som en tung förlust då Sickla spelade bättre genom hela matchen och Vällingby lyckades kvittera på övertid. Surt som satan, men det är bara att bita ihop och komma igen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej