Bullfest, bullfest hela da'n!

0kommentarer

Så mycket bullar och kakor som jag åt igår var riktigt länge sedan. Herregud, det fanns hur mycket som helst och det tog aldrig slut! Verkade i och för sig som om vi inte heller hade någon botten för vi bara åt och åt. Men så gott det var, helt klart värt att sitta där alldeles trötta efter sockerkickarna. Hur mysigt som helst, Sophia hade gjort allting superfint.
 
Sophia hade bakat massa gottis
 
Hanna hade bakat cupcakes - fantastiskt goda!
 

Sedan bar det av vidare till Medis, först med Fanny och sedan anslöt större delar av de som hade varit på kafferepet. En mycket trevlig kväll :)
 
 
 
 
Jag och Sara valde att trotsa regnet och visa vilka fotbollsfruar vi egentligen är! Så har jag ganska nyligen kommit hem från Sicklas match mot Vasastan. Slutresultatet blev 2-2, även om jag tycker att det är ganska orättvist. Sickla var bättre matchen igenom även om Vasastan också hade sina perioder. Supertrist att behöva säga det men domaren undrar jag ifall han ens hade vaknat idag. Han missade så otroligt mycket så det var pinsamt. Men tack och lov gjorde det varken eller, så nu ska jag sluta klaga på honom.
Ted gjorde däremot årets mål, så sjukt snyggt! Frispark från ca 20 meter, ribba in. Så stolt över honom!
 

Kommentera

Publiceras ej