Påskafton

0kommentarer

Ännu en chill dag i mysiga Ängelholm. Tack och lov så har vädret varit rätt så bra, solen skiner men tyvärr blåser det rätt mycket vilket gör att man inte riktigt kan njuta av vårsolen än så länge. Men jag är positiv, det kommer, det kommer!

Påskafton började spenderas i Idrottens Hus i Helsingborg där U-20-damerna spelade VM-kval (handboll, såklart!) mot Slovakien. En enkel seger med 38-21. Starkt jobbat tjejer!
I detta nu zappar vi mellan Sverige-Makedonien, Milan-Fiorentina, Chelsea-Wigan och Skellefteå-AIK. Mycket sport, me like!

Lite senare ska jag och Ted tillbaka till Helsingborg för restaurangbesök (blir väl O'learys med tanke på hur mycket sport vi har tittat på idag) och bio. Tänk att jag lyckades få min rädda pojkvän till en biodate, nästan så man måste nypa sig i armen för att tro på det. American Pie the reunion är i alla fall filmen som förhoppningsvis botar Teds biorädsla :)


@ Idrottens Hus, mongon?



Heja Sverige!



"Vadå för fort? Jag kan t.o.m. vara beredd på att bli fotad!"



Fin-fina Skåne

Kommentera

Publiceras ej