MOOD Stockholm

0kommentarer

Det sägs ju att man ska vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Det kan jag garanterat säga att jag alldeles nyss var. Tog en liten promenad på lunchen och tänkte gå in och kika lite hur det är i nya gallerian Mood som ligger ett stenkast härifrån (korsningen Norrlandsgatan/Mäster Samuelsgatan). Min enda kommentar är "wow!". Så fint och fräscht och stooort! Tre våningar fyllda med restauranger och affärer. Dessvärre är det inte affärer i min prisklass men om jag vill fönstershoppa igen kommer jag definitivt gå dit igen.

Tillbaka till det här att vara på rätt plats vid rätt tillfälle... Jag var på andra våningen och närmade mig en av restaurangerna för att se vad det fanns för utbud när jag får syn på en kille som står vid innergården och håller upp sin iPhone som en filmkamera. Nyfiken som jag är smyger jag naturligtvis närmare för att se vad som händer men ser absolut ingenting mer än människorna som sitter vid sina bord. Då börjar helt plötsligt musik spelas i högtalarna, en remix av Nancy Sinatras gamla klassiker He shot me down bang bang, och så öppnas två dörrar till två små lusthus. Ut kommer tio tjejer klädda i färgglada kläder som börjar shaka gärnet till låten. Rätt häftigt, även om det nog var lite reklam för någon av affärerna i gallerian. Men kul att se och hann dessutom fota innan de slutade :)





Kommentera

Publiceras ej