Mamma-firande :)

0kommentarer

Igår (söndag) var det dags för mamma-firande! Då vi inte hann med det förra helgen när hon egentligen fyllde år fick det bli igår helt enkelt. Kajsa och Marcus bakade jordgubbstårta och pappa hade köpt en "champagne-choklad-glasstårta" vilket verkligen uppskattades, framför allt av mig som inte äter tårta. Ja, jag vet, jag är lite udda!

Dessutom lyckades vi ÄNTLIGEN införskaffa en cykel till mig, tjohooo, lycka! Humöret och orken klarade inte av att montera den så det får bli en annan dag, troligtvis idag eller imorgon. Sen blir det att cykla till jobbet varje dag, ska bli så skönt. Har längtat efter detta då jag ser cyklister i stan hela tiden och blir rätt avis. Men snart så! Det var faktiskt inte bara jag som drog nytta av cykelinköpet - Frida tyckte det var roligt att leka med kartongen ;)











Kommentera

Publiceras ej