La familia <3

0kommentarer

Har precis sagt hejdå till familjen (minus Kajsa) som var på besök och middag. Ett stort plus i kanten till mig som lyckades riktigt riktigt bra med maten, fortfarande helt i chock, vad hände liksom?! Men gott blev det, känns som att jag kanske får tillåtelse av Ted att laga mat lite oftare efter detta. You never know!

Tilläggas ska att Sickla vann sin seriepremiär, tjohooo!!! Grattis killar, det är ni värda! 3-1 blev slutresultatet, speglade matchen rätt bra tycker jag. Bra start på säsongen, kul :)
Något som däremot INTE var kul var idiotjäkeln som var lagkapten i motståndarlaget, han höll på att döda oss! Med oss menar jag inte Sickla utan mig, pappa, mamma och Frida som stod vid sidan om. Bollen rullade ut över sidlinjen ca 2 meter ifrån oss och då tar han i allt vad han orkar och skjuter bort bollen ännu längre bort, någon millimeter från huvudet på pappa. Herregud, vilken jubelidiot! Skrek och svor åt honom men han bara vände på klacken och gick. Vad tänker man med när man gör så? Jäkla fågelskrämma, enda jag har att säga.

Bästa hejarklacken



In action



Finisar



Kommentera

Publiceras ej