Helgen i bilder

0kommentarer

Har hänt en hel del i helgen, därav så lite tid till att skriva något. Men här är en liten uppdatering i alla fall :)

Då jag var utslängd från lägenheten i lördags (ska Ted ha grabbdag så blir det lätt så!) så började dagen med att träna på Kungsholmen med Fanny, gick riktigt bra! Men oj, oj, oj... Vissa människor borde verkligen tänka på vad de har på sig! Har man inte kropp för det borde man inte ha små, tighta shorts som skär in i rumpan och ett tight mag-linne.. Kanske låter elakt att säga så, men ni hade förstått mig om ni hade sett!

Därefter hem till Fanny för att göra oss fina inför Melinas födelsedagsfest senare på kvällen.

Fini


Provade röda läppar för första gången, jag gillade det!



Bra uppladdning



Shake it sister!



Födelsedagsbarnet



Sötis-Fia



Gullisar - André och Hanna



Jag fastnade också på bild



Tack för igår alla ni som var där, hade en riktigt rolig kväll med både partylekar, dans och mycket mer!


Idag var jag, Ted, Bobby, Sofia och mamma en sväng till Decathlon för att köpa cykel till mig och rullskridskor till Ted. Tyvärr var inte cykeln som jag hade tittat på bra, så fick helt enkelt skippa det. Bättre lycka nästa gång!

Sedan hem en liten sväng till familjen och därefter till Zumbapass i Sickla. Satan vad jobbigt det är! Men grymt roligt. Önskar det kunde vara oftare än en gång var tredje månad eller något sånt. Trist. Men jag klagar inte, kommer däremot ha sjuk träningsvärk imorgon är jag rädd..

Passade på att ta lite kvalitetstid med syrran så blev lite fönstershopping och fika i Sickla Köpkvarter.


Kommentera

Publiceras ej