En SÅDAN dag idag..!

0kommentarer

Nej, inget vettigt att skriva idag heller, undrar varför jag ens skriver detta? Mitt liv måste vara riktigt, riktigt tråkigt och händelselöst just nu! Förutom att det är suuuuuuuupermycket på jobbet förstås. Hinner knappt andas vissa stunder. Idag är dessutom en SÅDAN DAG, ni vet när allt inte riktigt vill som man själv vill. Glömmer bort saker, gör fel, säger fel - ja, you name it.

En liten klapp på axeln till mig själv ändå för att jag har klarat mig levande ur denna dag :)


Ååååh nej, jag glömde ju berätta om i söndags! Hade häcken full men hann på något mirakulöst sätt ändå med en träningsdate med finaste Fanny.
På eftermiddagen/kvällen var jag och Ted hos Sara och Fontan på spelkväll och pizza. Hur kul som helst, borde göras oftare! Charader, Rappakalja och Draw (typ Pictionary) hann vi med MEN glömde såklart att fota. Har inte riktigt fått in det där tänket än att det kan vara bra att ha kameran med sig och när man har det i sådant fall ha den framme på bordet. Reminder!!!
För övrigt så har de väääärldens sötaste lilla kisse - Charlie! Så liten och gullig och gosig och allting! Tur jag inte kände av min kattallergi någonting, då hade jag gråtit floder.



Bild lånad av Fontan

Kommentera

Publiceras ej