Bra lördag!

1kommentarer

Började dagen med att se Skurus A-flickor tyvärr förlora i kvartsfinalen mot GT Söder. Inledde med en bra första halvlek men sedan tog det stopp, motståndarna var för bra. Shit happens, bättre lycka nästa gång!

Efter matchen fick jag trevligt sällskap via Frida som hängde med mig en liten sväng till Forum. Behövde leta efter lite kläder att ha på mig ikväll (fest på GIH) så var på jakt efter ett par byxor jag har spanat in och de fanns i rätt storlek så lyckan är stor just nu! Fick även med mig ett linne i typ "skrikorange" färg. Låter kanske inte så vackert men det var fint på :) Bilder kommer troligtvis senare...
Det känns som att jag borde komma ihåg att fota ikväll men man kan aldrig veta! Ska i alla fall bli otroligt roligt ikväll. Börjar hemma hos Bogren i Sjöstaden, ska bli så kul att träffa lite gamla klasskompisar från den korta tiden på GIH. Efter det ska vi bege oss till GIH för den årliga Dammiddagen. Kul kul kul!!!

Bra lunch :)



"Jag tar en egopic och så kan du använda den sen!"

1 kommentarer

Jossan

21 Apr 2012 14:16

Härligt då ses vi ikväll :) själv vet jag inte vad jag ska ha på mig. Blir väl någon klänning som ligger och skräpar :)

Kommentera

Publiceras ej